The Sunflower app
Helaas ervaren wij technische problemen met onze app . Hierdoor is onze app momenteel niet beschikbaar en kunnen er geen punten worden gespaard of ingewisseld. Tevens kan er niet worden ingelogd met een reeds bestaand account wanneer u bent uitgelogd, ook kunnen er geen nieuwe accounts aangemaakt worden.
Wij begrijpen dat dit vervelend is en willen u daarom dan ook graag uitleggen wat er precies aan de hand is.
The Sunflower app is oorspronkelijk niet van The Sunflower en de ontwikkelaar is gestopt. Hierdoor is er een nieuwe ontwikkelaar gekomen met hele andere condities. We hebben hierdoor het besluit moeten nemen te stoppen met de huidige app en is daarmee het huidige spaarprogramma stopgezet.
We zijn gestart met gesprekken over de ontwikkeling van een nieuwe app waarin (als deze ready is) alle gegevens van de huidige app geïmplementeerd worden. Dit betekent dat de reeds gespaarde punten en gegevens in de nieuwe app verwerkt zullen worden.
Zodra wij een update hebben zullen wij deze direct bekend maken via onze social media kanalen.